sâmbătă, 25 decembrie 2010

Pentru el...,,,te vreau numai al meu ...Ii doar o poezie care imi place!

Ai disparut in noapte
Clipele trec si tu esti departe
Te vreau al meu
Te vreau pentru mine
Mii greu sa-ti zic
Cit mii dor de tine
Simt ca dispari
Si distrugi ce-i cladit..
Simt ca mi-e rece
Si zimbetul mi-e trist
Soaptele mor, se sting in apus
Tu nu mai esti..a ramas un raspuns...
Mii greu fara tine
Mii trist, nu-ntelegi..?
Ma chemi linga tine 
Apoi ma respingi..
E rece in suflet
Mii trist , dar te vreau
Ma doare amarul C nu te mai am
Acum stau eu singura
In miez de noapte 
Si ochi-mi se-nchid 
Cu lacrimi pleoapele
Tu nu mai esti 
Acel ce a fost
Nici nu caut vina
Ca nu are rost...
Ma lasi in tacere
Ma lasi zi de zi
Ma arde scinteea
Ma doare... si stii..
Tacerea se lasa
Se-asterne intre noi
Tu nu mai esti
Nu mai suntem noi..
Pling in tacere
Si plinsul mi-e amar
Cu lacrimi mis pline pleoapele iar...
In suflet venin
In creer durere
Ma lasi pentru alta
Eu sufar in tacere...

Niciun comentariu: