vineri, 26 noiembrie 2010

Voi fi acolo ..

Crezi ca as pleca de langa tine? Ma cunosti mai bine decat sa-mi spui ca ai impresia ca te voi lasa sa cazi in genunchi in fata mea. Nu as face asta! Iti spun ca ai dreptate cand vrei. Doar daca ai putea sa vezi prin mine ..
Cand iti va fi frig, voi fi acolo sa te tin strans in brate, cat mai aproape de mine!
Cand vei fi respins si nu vei putea intra, iti voi arata ca esti mult mai bun decat sti!
Cand esti pierdut si esti singur si nu te mai poti intoarce iar inapoi, am sa te gasesc si am sa te aduc inapoi acasa! Si daca vrei sa plangi, voi fi aici sa-ti sterg lacrimile iar in cel mai scurt timp vei fi bine!
Este vorba despre dragostea noastra. Asa va fi pentru totdeauna, niciodata nu se termina! Dupa tot acest timp, dupa ce totul este spus si facut, am trecut peste probleme, nu a fost tot timpul perfect! Stim ca orice s-ar intampla, putem trece peste! Este vorba despre dragoste! Dragostea noastra. Pentru totdeauna!
Trebuie sa fie un inger de partea noastra. Ceva divin ne-a adus impreuna. A construit un pod de la inima mea spre inima ta. Tone de dragoste in interiorul nostru. Cand ne-a adus impreuna, am simtit ca TU esti singurul pentru mine! Iti jur, toata lumea ar putea simtii bataile inimii mele cand te vad in fata mea! Nu a fost clar de la inceput dar acum vad, cerul este plin de dragoste! TU ai adus dragostea in viata mea! Te iubesc!

Niciun comentariu: