vineri, 26 noiembrie 2010

M-am pierdut ..

M-am pierdut ..M-am pierdut in cutia asta nenorocita plina numai cu vise si minciuni! Unde dracu m-ati bagat bai? Scoteti-ma din cutia asta nenorocita! Vreau sa ies! Se hraneste cu mine, cu sentimentele mele! Sunt inconjurata numai si numai de cutii! M-am pierdut aici! Pe unde sa ies? Spune-mi!!! Pe unde? De fapt.. de ce te intreb pe tine? Nici nu te intereseaza de mine! Pleaca de aici! Lasa-ma singura sa caut iesirea din labirintul asta facut din cutii si cutiute.. Tu m-ai inchis aici! Da-mi drumul nu-ti mai afisa zambetul ala tampit! Nu vreau sa stau aici! INTELEGI?! Da-mi drumul odata!!! Nu stii sa faci altceva decat sa razi in felul asta? M-am pierdut aici si nici macar nu stiu cum sa scap de tine! Nu te mai vreau! Intelegi?! Mi-ai facut prea mult rau! Pleaca tu sau da-mi mie drumul sa plec din cutia asta infecta care-mi mananca zilele! Tu-mi mananci zilele!e! Elibereaza-ma! Iti spun ce voi face dupa ce voi pleca dar te rog, te implor lasa-ma sa plec ..Am sa plec, am sa colind toata lumea in cautarea mea. Trebuie sa ma gasesc! M-am pierdut si imi este dare dor sa stau cu mine de vorba, sa depanam amintiri, sa plang pe umarul meu pentru ca inainte de toate am fost eu, nu tu! Inainte sa apari tu contam numai eu! Din cauza ta m-am pierdut ..m-a luat altcineva probabil ..nu cred ca putea cineva sa ma lase sa ratacesc asa in nestire.. Daca nu ..numai eu stiu cat va trebui sa lupt sa-mi revin, sa redevin ceea ce am fost.. ceea ce cu timpul poate s-a pierdut ..Din cauza ta ..! Mi-ai luat tot..

Niciun comentariu: