vineri, 26 noiembrie 2010

Stii cat ..?

Stateam pe marginea geamului si ma uitam in jos. Asteptam! Te asteptam ..si ce crezi ..? Nu ai venit.. Stii cate nopti am asteptat sa apari? Stii cate zile au trecut fara niciun raspuns de la tine? Stii cata dragoste a putrezit in mine din cauza ca nu ai fost aici? Nu-ti ceream nimic in schimb! Nu vroiam nimic! Iti jur! Vroiam doar sa iti dau tie ce e al tau, ce-ti apartine! Dar n-ai vrut ..nu ..tu ai plecat si m-ai lasat sa te astept nopti la rand fara sa stiu ceva de tine, fara sa stiu daca esti bine, daca ai nevoie de ceva ..De ce ai plecat fara sa-mi zici? Unde ai plecat? Stii cat am umblat sa te gasesc? Stii cat te-am cautat doar pe tine? Acum ca te-am gasit, ramai langa mine!
Imi place! Acum nu mai trebuie sa te astept pentru ca esti langa mine! Nu mai ai de unde sa vi, nu mai e nevoie sa te astept pentru ca nu ai de unde sa vi, nu mai trebuie sa astept raspunsuri pentru ca te inteleg doar din priviri. Acum toata dragostea mea e la tine, tu te-ai intors, stai langa mine, stiu tot despre tine si tu despre mine,stiu ca esti bine! Nu ma intreba de ce te iubesc, ar trebui sa-ti explic de ce traiesc!

Niciun comentariu: