vineri, 26 noiembrie 2010

Ma razbun,dar te iubesc!


te iubesc
Ma razbun pe tine dragoste ca nu stii sa ai grija de sufletele oamenilor. As vrea sa te intreb cate inimi au fost calcate in picioare de catre cineva fara sentimente? Cate oceane de lacrimi s-au varsat pentru un suflet de gheata si desi stim ca e de gheata si ne va distruge, incercam sa il incalzim, sa fim aproape de sufletul si inima de gheata de teama sa nu se piarda pe drum ..si ce primim? Urlete, reprosuri, dezamagiri, lacrimi ..M-am saturat sa nu ii pese nimanui de aproapele lui! M-am saturat sa fiu calcata in picioare de asa zisele “persoane care te iubesc”! M-am saturat sa dau tot si sa primesc ce e mai rau in schimb! Am sa renunt la tine si la tot ce tine de tine! Am sa imi iau o vacanta sa ma gandesc cum pot face ca un suflet sa nu mai fie calcat in picioare pentru ca un altul nu exista ..pentru ca acela este numai sa faca rau! Am sa calc si eu in picioare multe inimi sa vad, oare ce iese ? Am sa fiu si eu in ton cu lumea daca nu ..eu voi fii cea care se va pierde pe drum ..Ma razbun dar te iubesc! Ha ..imbecilo! Cand vreodata ai sa crezi cuvintele astea? Niciodata! Esti destul de desteapta! M-am saturat de vorbe aruncate-n vant si de minciuni spuse de plictiseala! M-am saturat de tine! Mi-e scarba! Acum ..dispari din fata mea!

Niciun comentariu: