sâmbătă, 19 mai 2012

ITI MULTUMESC IUBIRE:

iti multumesc ca datorita tie exist
iti multumesc ca ma faci sa zambesc in fiecare zi
iti multumesc ca m-ai invatat ce inseamna sa iubesti cu adevarat
iti multumesc ca m-ai ajutat sa trec peste tot ce a fost greu
iti multumesc ca m-ai invatat sa sper
iti multumesc ca existi
iti multumesc ca nu uiti sa ma intrebi daca am mincat
iti multumesc ca ma ierti 
iti multumesc ca ma impaci cand ne certam
iti multumesc ca ma intelegi
iti multumesc ca ma mingii cu vorbe cind ma simt rau
iti multumesc ca ai rabdare cu mine
iti multumesc pentru ca imi iei apararea
iti multumesc pentru ca esti sotul meu
iti multumesc ca ai ras cu mine cand mi-a fost bine
iti multumesc ca rostesti cuvinte dulci mai frumos ca oricine
iti multumesc pentru toate lucrurile pe care le-am facut impreuna si pentru cele pe care le vom mai face
iti multumesc ca atunci cind ma simt mica tu ma faci sa ma simt mare
iti multumesc ca ma lasi sa te iubesc asa cum stiu eu
iti multumesc pentru iubirea ta
iti multumesc ca ai impartit cele mai speciale momente cu mine
iti multumesc ca ai incredere in mine
si pur si simplu, iti multumesc ca esti TU!




Niciun comentariu: