sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Furtuna din sufletul lui..

furtuna
Ea: As merge drumuri infinite daca as sti ca la fiecare pas vei fi langa mine. As muta muntii din loc daca as sti ca vei fi in spatele meu. Pot face orice daca tu esti langa mine! Vezi bine cate furtuni au fisurat, poate chiar au distrus case cladite [zic ei] bine, dar pe noi nu! Nimeni nu ne va distruge!
El: Ploaia de aseara m-a tulburat, m-am rasucit de pe-o parte pe alta si nu stiam cum sa fac sa te tin cat mai aproape de mine!
Ea: Stii bine ca sunt langa tine in fiecare seara si te privesc cum dormi pana mi se inchid ochii iar dimineata tot impreuna suntem. Nu lasa ploaia sa-ti ruineze visele.
El: Ai fost langa mine si te-am simtit atat de aproape! Sunt sigur ca nimeni nu mi te va lua si nici tu nu vei pleca de langa mine!
Ea: Nimeni nu te poate contrazice! Tu stii mai bine decat oricine ce este in sufletul meu!
El: Oglinda ..fulgerele ..Mi-a fost frica pentru noi!
Ea: Nimic nu ne poate distruge atata timp cat suntem impreuna! Ai vazut bine! Nicio furtuna nu ne va face sa dam inapoi! Nimeni si nimic nu va insemna mai mult pentru mine decat insemnati voi! Asta inseamna intr-adevar o familie!
El: Tine-ma strans in brate …
Ea: Sunt aici. Te iubesc!

Niciun comentariu: