sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Ce este de fapt iubirea?


sergio&margareta - Iubirea mea 
Dragul meu ,stiu ca de multe ori ne-am certat si nu mai pot suporta . De mii de ori ma intreb ce este iubirea? Este un cuvant greu si mi-ar lua toata viata sa pot explica acest cuvant si totusi nu asi reusi . Eu stiu ca atunci cand iubesti este soare , cand iubesti florile  infloresc,in iubesti lumea ti se pare mai buna.Atunci ,deja ai trecut pe cealalta planeta , a iubirii! De acolo sunt si eu si tu.Acolo ne-am intalnit...am trecut impreuna prin univarsul iubirii. ca 2 cosmonauti ....am calatorit pe Marte...unde este planeta noastra . Rosie si mare ....cu praf de iubire , cu cratere pline de iubire , cu ploi de iubire ......................desi nu este aer ......nu sunt nori ....nu este  soare.......E IUBIRE !!!!!!!!!!!!! altceva nu ne trebuie.....Pamantul e gol , desi are nori , aer , soare ...E rautate.Deci , hai sa uitam de toate problemele si sa mergem linistiti acolo unde e iubire.
        CaCI TE IUBESC ATAT DE MULT INCAT ASI VREA SA LAS IN URMA CIUDATENIA ASTA DE PLANETA-PAMANT!!!!
                        Nu stiu prea multe, stiu doar ca te iubesc , azi mai mult ca ieri, mai putin maine, in fiecare zi altfel si  totusi  la fel. Nu trece secunda, minut, ora, zi, luna……fara ca, gandul meu sa nu rataceasca in cautarea ta, o face din setea de tine, din dorul ce ma mistuie, ma intreb daca nu te dor picioarele pt ca mereu alergi prin mintea mea si totusi… vreau sa stii, ca te iubesc cu intreaga mea fiinta. Te iubesc ca existi, astept clipa cand nu vor mai fii departari, cand bratele mi le-oi intinde spre a te cuprinde sa ma cuprinzi cu bratele……..TE IUBESC Sergio!

Niciun comentariu: