duminică, 19 februarie 2012

С Днём Влюблённых!!!14.02.2012

Sotul meu drag ,te felicit cu ziua indragostilor,ma bucur foarte mult ca esti jumatatea mea... Vreau sa-ti spun ca pe zi ce trece te iubesc tot mai mult si mai mult.De fiecare data cand te vei uita la inimioare acestea sau altele inimioare sa stii ca eu, ma gandesc la tine. Nu am stiut ce e dragostea pana nu te-am intalnit. As vrea sa fie mai multe moduri in care sa-ti spun ce insemni pentru mine .Iti trimit cate un sarut ascuns in fiecare inimioara de pe acest desen.Pentru toate zilele in care ai fost primul gand dimineata, si ultimul seara. Fiecare clipa cu tine este mai dulce ca cel dinainte.Daca ar trebui sa o iau de la inceput, te-as alege pe tine iar si iar,numai cu tine vreau sa fiu sufletzel. Tu esti dragostea mea, bucuria mea si deaseamea si fericirea mea.Daca vrei sa-mi spui ce n-ai spus nimanui, eu voi fi mereu aproape sa te ascult,caci eu sunt sufletul pereche si mereu te voi intelege... Din privirea mea vei putea afla cat de mult tin eu la tine. Sunt nopti in care nu inchid ochii gandindu-ma la tine.Tu esti motivul pentru care traiesc.Te iubesc foarte mult si cred ca fara tine nu as mai putea trai in aceasta lume, care mi s-ar parea ca ziua fara soare sau noaptea fara stele.
La multi ani!



Te imbratisez cu multa dragoste si dor
Sotia ta Margareta!!!
Pentru sotul meu Sergiu
TE IUBESC!!!
Apropo am implinit in aceasta zi
si 2 ani si o luna! 

Niciun comentariu: