sâmbătă, 2 aprilie 2011

♥Ai reaprins in mine spiritul de luptator

O simpla atingere si simt ca sunt nemuritor 
O singura scanteie si`am luat foc instantaneu 
Te voi pretuii mereu ca pe o piesa de muzeu 
Chiar daca eu nu`ti dau de inteles cat de mult tin la tine 
Parca secundele sunt ore...cand nu esti langa mine 
Orele sunt zile, zilele sunt saptamani 
Timpul nu`si mai are rostul, eu nu mai am forta in maini 
Suntem stapani pe propria soarta, intram amandoi pe poarta 
Pasim usor pe nori, trecem prin stari, parca e prima data 
Cu sarutari fierbinti in zori de zi ne trezim unul pe altul 
Si`mi vine greu cand tu nu esti sa vad ca iar imi e gol patul 
Te plimbi mereu prin mintea mea, poate de`aia ma port ciudat 
Mai toti mi`au spus pana acum ca sunt putin distrat 
Nu vad nimic in jurul meu, te vad pe tine peste tot 
Sunt dependent, iar pentru mine tu esti singurul antidot

Niciun comentariu: