joi, 10 martie 2011

Stiu ca sunt multe cuvinte frumoase...

 Stii, nu toti ingerii l-au parasit pe Dumnezeu pentru a stapanii lumea, unul dintre ei l-a parasit pentru tine.

         Ochii tai sunt facuti sa cucereasca, trupul tau e facut trezeasca dorintele, toata fiinta ta e incantatoare si eu sunt cel mai norocos barbat,caci sunt iubit de tine.te iubesc: Ochilor tai am sa le daruiesc imaginea trupului tau, buzelor tale am sa le daruiesc sarutari, sanilor tai am sa le daruiesc sarutari si mangaieri, iar funduletul tau o sa primeasca in plus si niste muscaturi, bobocul tau de trandafir o sa primeasca ceva ce o sa-l faca sa-nfloreasca si sa se umple de roua.

           Iar pentru inimiora ta am dragostea mea.....

          Daca ar fi dupa mine inafara de dragoste nu ti-as da voie sa faci nimic altceva, te-as tine goala numai in dormitor si ti-as cere sa te relaxezi intreaga zi si sa te pregatesti pentru noapte…
ce zici iubirea mea?
 imi lipsesti foarte mult
           Unii spun ca fetele de anii tai vorbesc prea mult, eu eu iubirea mea iti marturisec ca-mi vorbesti prea putin; glasul tau e muzica pentru inima mea si e o placere sa-l ascult chiar si cand ma cearta…

Niciun comentariu: