luni, 3 ianuarie 2011

Inima mea


I-a inima mea ,macar o bucatica!atingeo linistit si puneo sub perna!ea te va incalzi in noaptea  rece !si  cuvinte dulci iti va spune cind iti va fi dor sau trist!dar daca iti va fi greu ,ea te va salva de durere!aceasta inima doar vrea sati fie bine!daca pe drumul vietii vei alege drumul in care nu vei vedea  in  momentul cel  lumina ,ea iti va lumina mai tare ca soarele!inima aceasta nu te va trada niciodata!Nu se va stinge niciodata,focul iubirii mele va arde mereu!Nul refuza Sergio!poti chear sal arunci intro gheanta ,iubirea din inima aceasta iti va prinde bine!Nu are frica ea si nimic in schimb nu cere doar sa fi alaturi si atit!Daca ceva se va intimpla,inima aceasta este gata sa moara pentru tine va fi bucuroasa!Daca cineva te va supara,tu transmitei toata supararea inimii ,ea va suporta orice,in liniste fara sati spuna ceva!desigur va fi putin trist si dureros,dupa aceea   iarasi  va continua sate iubeasca!Primestemi inima mea ,nu o refuza ingeras caci ea nu poate fara tine!Odorasule spunemi te rog ca  o vei primi si nu vei spune niciodata  sa  plece de linga tine!ii este bine linga sufletul tau!te iubesc zaichinok! O primesti ? da ? sau nu?
Da iubirea mea o primesc fara nici o indoeala,caci tu stii ca eu fara inima ta nu voi putea trai!!caci cutine si numai cu tine voi fi toata veata alaturi te iubesc!si cuvintul acesta care il pronunt,tu doar stii ca pentru mine e ceva important-TE IUBESC!!!!

Niciun comentariu: