marți, 5 octombrie 2010

poezii

cum ori ce fiinta are nevoie de oxigen pentru a trai, asa si eu am nevoie de tine pentru a trai... te iubesc!!!

Te iubesc prea mult

Te iubesc prea mult,
Ca sa am curajul
De a incerca
Sa te uit.

Te iubesc prea mult,
Ca sa nu fiu recunoscator
Pentru cateva clipe
In care te-am avut.

Te iubesc prea mult,
Ca sa nu spun
Ca dulcea ta minciuna
Nu mi-a placut.

Te iubesc prea mult,
Ca sa realizez,
Ca defapt......
Te-am pierdut.

Ganduri ratacite

As vrea sa stiu daca si tie iti este greu
Si daca plangi in urma mea cum plang si eu

Eu am facuto este si randu tau

Si am ramas privind urmele pasiolor
Dar tu plecasei si de tine mi era dor!
Eu niciodata nu voi mai iubi
Eu doar pe tine te astept sa vii
De ai sti ce dor nebun imi e acum de tine
Mie dor de sarutarea ta!
Adorm tarziu sperand cumva ca poate maine
Ai sa revii in viata mea!
Mai iarta ma, mai iarta ma odata
Caci o greseala mica poate fi iertata

Ce zici puricico

Vine noaptea,
Iar va trece fara rost.
Vine noaptea
Si voi cerne tot ce-a fost.
Niciodata, stiu ca n-am sa pot uita
Amintirea ta.
Fiecare alergam dupa o stea,
Fiecare va pleca pe calea sa.
Din oglinda ma priveste un strain.
Poate ca gresim?
Ochii tai ma cheama,
Noaptea s-a sfarsit.
Nici in vis n-ai mai venit.
Unde esti?
mie dor de tine..chiar dc pt tine nu contez..tu pt mine da

Niciun comentariu: