duminică, 23 mai 2010

Ma gandesc doar la tine!!!



Ma gandesc clipa de clipa, noapte de noapte
Cum ar fi sa ma trezesc in in ale tale brate
Iti multumesc ca ma iubesti … nici nu stii
Cata liniste ai putut aduce in sufletul meu, te voi iubi
Pana cand voi inceta sa respir, pana cand inima mea nu va mai bate
Cel mai mult ma doare ca inca nu iti sunt aproape
Nu mai pot … te iubesc mult, esti viata mea
Tu esti in gandul meu mereu si mi-ai luat inima
Am nevoie de tine ca sa ma iubesti, sa imi arati asta
Iti multumesc ca esti langa mine, si ca ma iubesti
Mi-ai dat iar acel motiv care te face sa zambesti
Stiu ca am iubesti, asta ma bucura si asta ma infioara
Stiu ca esti iubita mea, indiferent de ce ar fi fost odinioara
Lumea vorbeste, las-o sa vorbeasca, nu lumea conteaza
Ci iubirea care in fiecare zi pe ambii ne lumineaza
Te iubesc, ma iubesti, un sentiment care pe ambii ne infioara
De placere si dorinta, ne iubim, nimeni si nimic nu ne separa
Cat va bate, inima mea va bate doar pentru tine
Si sunt sigur ca si a ta bate doar pentru mine
Si indiferent de ce se va intampla, vei fi gandul meu in orice dimineata
Si daca voi parasi acest pamant sunt 100% sigur ca ne vom iubi si in viitoatea viata

Niciun comentariu: